2013. október 15., kedd

3. rész - Nagyképű sztárocska


Megállás nélkül dolgoztam. Annyi pihenőt szántam magamnak, amíg bekaptam futtában a reggelim. Istenem, ha anyám ezt látná. Mindig azt mondta, amíg otthon éltem, hogy az étkezések közül a reggeli a legfontosabb, ugyanis az adja meg a kellő energiát a naphoz. Sosem voltam nagy reggeliző, inkább az ebédre és a vacsorára szántam több időt, na meg több falatot. Fárasztó délelőtt volt, kissé feszült is voltam, amellett, hogy imádom a munkám. Nagyon gyakran eszembe jutott, hogy együtt ebédelek Liam-mel. Izgultam is miatta, bár nem tudom megmagyarázni miért. Talán mert annyi közös emlékünk van, amit nem tudom hogyan kezelünk, így felnőtt fejjel. A legjobb barátom volt, gyerekként. De azóta sok idő eltelt, felnőttek lettünk, és nem akarok olyan dolgokra gondolni, amik talán nincsenek is.

Autómmal leparkoltam az étterem előtt, kiszálltam, és elindultam a bejárat felé. Foglaltam asztalt, így szóltam a pincérnek, aki a helyemhez vezetett. Talán túl korán érkeztem, Liam azért nem volt még ott. Rendeltem magamnak egy üdítőt és vártam. Az idő haladt. Már fél kettőt mutatott az órám. Egyre beszéltük meg a találkozót. Úgy döntöttem kettőig várok, ha nem érkezik meg, akkor elmegyek. Idegesen üldögéltem a széken, tűkön ülve vártam, hogy mikor bukkan fel. Mindig nagyot dobbant a szívem, ha nyílt az étterem ajtaja, de csalódottan vettem tudomásul, hogy nem ő volt. Két órakor úgy döntöttem, hogy elmegyek. Kifizettem az üdítőt és a kávét, amit elfogyasztottam, majd autóba pattantam és visszamentem a munkahelyemre. Rosszul esett, hogy nem jött el, de az még rosszabbul, hogy nem is értesített arról, hogy nem tudunk találkozni. Azt gondolom egy hívásba vagy sms-be még senki nem halt bele. Ennyit megérdemeltem volna. De igyekeztem nem foglalkozni a kialakult helyzettel és folytatni a munkám.

A képeket válogattam, amiket a modellekről csináltam az új számba. Egy ismerős hang szakította félbe a munkám. Peter volt, Lily újdonsült férje.

-          Hát te? – kérdeztem meglepődve, majd magamhoz öleltem.
-          Hoztam neked egy kávét, gondoltam rád fér, úgyis sokat dolgozol. Bírnod kell energiával.
-          Köszi, ez ma már a harmadik.
-          Meddig dolgozol?
-          Ötig-hatig biztosan. Miért kérdezed? – érdeklődtem, pusztán a látogatása is meglepett, nemhogy a furcsa kérdései.
-          Mert Lily-vel meghívnánk vacsorára.
-          Édesek vagytok, de bízom benne, hogy ez nem valami „keressünk Abigail-nek egy pasit” akció. Mert akkor köszönöm, de nem kérek belőle.
-          Szó sincs róla, többé nem teszünk ilyet. – mosolygott, ezzel elillant az összes aggódás, ami a témával kapcsolatban előbukkant. Legutóbb Peter egyik munkatársával akartak összehozni. Nem örültem az ötletnek, de úgy döntöttem, hogy belemegyek, miért is ne?! A randi jól indult, nagyon is. Kedves volt, figyelmes, néha már túlzottan is. Sokat beszélgettünk. Aztán a vacsora közben egyszer csak sírógörcsöt kapott és bevallotta, hogy meleg és nem bírja tovább titkolni. Az állam a padlót súrolta. A randi további része azzal telt, hogy egy sírós pasit vigasztalok és próbálom a dolog pozitívumait sorolni. Azóta persze felvállalta a másságát, de számomra ez rém kínos szituáció volt. – Akkor? Benne vagy?
-          Lesz még ott más is rajtam kívül?
-          Lily meghívta Liam-et is, annak örömére, hogy múltkor milyen jól elbeszélgettetek az esküvőn.
-          Akkor nem megyek. Kihagyom, de mindenesetre köszönöm.
-          Nem értelek, jól elvoltatok múltkor, vagy nem? – felhúzott szemöldökkel pillantott rám.
-          Múltkor igen, de ma felültetett. Tegnap megbeszéltük, hogy ma együtt ebédelünk, beszélgetünk, elmeséljük az életünk alakulását. Egy órát vártam rá az étteremben, de nem jött el. Nem hívott fel, nem küldött sms-t sem, hogy nem tud jönni. Megértem ha valakinek közben jön valami, de legalább tegyen meg annyit, hogy értesít engem, hogy ne várjak ott mint egy hülye. Szóval ennyit a híres-nevezetes Liam Payne-ről.
-          Szerintem túl szigorú vagy. Lehet, hogy nagyon fontos dolog volt és nem volt ideje szólni.
-          Nem volt 30 másodperce? Mert kb. ennyi idő lett volna. De nem érdekel, biztosan akad jobb dolga, nem foglalkozom vele. Megvoltam nélküle 12 évig, nem fogok öngyilkosságba menekülni, amiért nem ebédelt velem. Régen fontos voltam neki, ma már nem.
-          Akkor nem jössz el? – kérlelő szemeivel a lelkemben kotorászott, de jobbnak láttam nemet mondani.
-          Ha ő ott lesz, akkor inkább nem. De mond meg Lily-nek, hogy puszilom és majd összefutunk valamikor.

Mielőtt nemet mondtam, megfordult a fejemben az, hogy legalább a képébe olvashatom, amiért átcseszett. De rájöttem, hogy az ő esetében képtelen lennék. Bárkinek megmondom a véleményem, akár tetszik neki, akár nem. De Liam előtt valószínűleg megkukulnék. Bár nem tudom mitől félek, amúgy sem vagyunk jóban, ha beolvasok neki, akkor meg úgyis mindegy. Mindenesetre tartottam tőle és úgy éreztem, nem tenném meg ezt vele. Pedig megérdemelné.

Hét órakor végeztem, így 12 óra munka után hulla fáradtan estem haza az üres lakásba. Független, erős nőnek tartom magam, aki pasi nélkül is remek éli az életét, nincs szüksége az erősebbik nemre. Néha viszont hiányzik a társaság, az érzés, hogy otthon vár valaki, akinek elmesélhetem a napom, aki meghallgat, aki támogat. Két éve egyedül élek, amióta a vőlegényem összeszűrte a levet az egyik munkatársával. Megrázó élmény volt rájuk nyitni, látni, hogy abban az ágyban szexel egy idegen nővel, ahol néhány nappal ezelőtt még veled csinálta mindezt. Azóta óvakodom a pasiktól, bezártam a szívem és csak valamilyen isteni csoda pasas rabolhatja el újra.
Annyi remény még élt bennem Liam-mel kapcsolatban, hogy Peter esetleg elmeséli neki a velem történteket és felhív, hogy elnézést kérjen. Egész este vártam, de hiába. Még annyira sem méltat, hogy felhívjon. Ezzel a becsület listám legaljára került. Mert igen, nekem olyanom is van.

Reggel a szokásostól eltérően, 8 órakor bújtam ki az ágyból. Nem volt fotózásom, csak képeket kellett válogatnom az újságba. Ezt otthon is meg tudom csinálni, így nem láttam értelmét bemenni a stúdióba. Kényelmesen letusoltam, megreggeliztem, olyan tempóban, olyan mennyiségben, ahogyan azt édesanyám mindig is hangoztatta.
A hűtő tartalmát látva azonban muszáj voltam rávenni magam a vásárlásra. Összeszedtem magam és elindultam, hogy elvégezzem a teendőmet. Szerencsére kevesen voltam a bevásároló központban, így viszonylag gyorsan végeztem. Kifelé menet a parkolóból egy fekete porsche kanyarodott volna be, de olyan sebességgel hajtott, hogy kanyarodás közben az autómnak csapódott. A légzsákok kinyíltak, én meg kisebb sokk hatása alá kerültem. A srác kiszállt, én pedig próbáltam magamhoz térni, s elhagyni az autót és felmérni a kárt.


-          Ezt nem hiszem el, te normális vagy? Nem 60-nal kanyarodunk. – ordítottam az ismerősnek tűnő sráccal.
-          Sajnálom, elhibáztam. Húzós, feszült napom van, ezért siettem.
-          Nézd meg a kocsim oldalát, még szerencse, hogy nem lett semmi bajunk.
-          Fedezem a kárt, hívjuk ki a rendőrséget, hogy felvegyék a jegyzőkönyvet. Az én hibám volt. Ja, bemutatkozom, a nevem Louis, Louis Tomlinson.
-          Ohh, hát ezért voltál ennyire ismerős. Látom te is azt érzed, hogy neked bármit szabad, még 60-nal bevenni a kanyart is, meg száguldozni a városban.
-          Most mi a fene bajod van? Nem hajtottam el és hagytalak cserben. Kiszálltam, érdeklődtem a hogyléted felől és biztosítottalak, hogy fedezem a kárt.
-          Nem kell fedezni semmit, majd a biztosítóm megteszi.
-          Megértem, hogy ideges vagy, de nem kellene ilyen házsártosnak lenned. – a pofátlanság legfelsőbb határát súrolja ez az alak.
-          Házsártos? Te majom, épp most törted össze a kocsimat. Szerinted mivel megyek dolgozni?
-          Huha, a tömegközlekedést nem ismered? Vagy túlságosan miss vagy ahhoz, hogy a csinos pofiddal felszállj például a buszra?


Legszívesebben bevertem volna a képét, de nő létemre nem tennék ilyet, a hamarosan kiérkező rendőrök pedig nem is néznék jó szemmel a tettemet. Így inkább csendben vártam, amíg megérkeznek és próbáltam kerülni a szemkontaktust ezzel a nagyképű sztárocskával. Meg kell mondjam, életem leghosszabb fél órája volt…

***

Sziasztok Drágáim!

Köszönöm az előző részhez érkezett írásos véleményeket és pipákat! Szuperek vagytok és örülök, hogy egyre több a feliratkozó!
Az egy negatív pipa kissé szíven ütött, nagyon érdekelne, hogy az illető miért döntött a negatív kritika mellett. Ha esetleg egy e-mailben röviden leírnád, mi nem tetszett, azt megköszönném. Az EGYÉB topicban megtalálod az e-mail címem. Azért tartom fontosnak, hogy a jövőben javíthassam a hibákat.
Köszönöm!

Többen is írtátok, hogy lehetne sűrűbben rész. Nos ennél a történetnél így terveztem, hogy hetente egy részt hozok. Igyekszem hosszabb részeket írni, ami ellensúlyozza a heti egy rész megjelenését.

Nagyon nagyon szépen kérlek Titeket, hogy ÍRJATOK és PIPÁLJATOK! Számomra rendkívül fontos mindenki véleménye, tudjátok, ezt már oly sokszor hangoztattam. Érdekel, ki mit gondol!

Hálásan KÖSZÖNÖM! :)

puszillak benneteket
Cami

CSATLAKOZZATOK A FACEBOOK CSOPORTHOZ!

LINK

8 megjegyzés:

  1. Szia nagyon sokára hoztad a részt egy örökké valoság volt.... :-) nagyon kiváncsi vagyok liam kifogására szóval nagyon hamar hozd az új részt légggyyysszzííí.... már nagyon várom és az egyetlen dolog amin változtatni kéne az az h.. hosszzzzabb legyen ;) sok sikert a kövihez
    Üdv: Manó! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Manó!

      Köszönöm a véleményed! Megpróbálok hosszabb részt írni, de sűrűbben nem tudom hozni. Egyezzünk meg egy hosszabb résszel heti egyszer! Általában hétfőn vagy kedden :)

      puszi♥

      Törlés
  2. Mar annyira vartam es nagyon de nagyon orulok h megtudtad hoznii ;) Ha a fantaziad engedi de szerintem azzal nincsen baj akkor lehetne h egy kicsit hosszabbat hozzal?? :D De amugy nagyon de nagyon szeretem a blogod

    puszii Betty:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól esik, hogy vártad, azt hiszem ez csak jót jelenthet! :)

      Köszönöm, hogy támogatsz és olvasod a történetet!

      Igyekszem hosszabb részeket írni, hamár csak egyszer tudok részt hozni! Rajta leszek az ügyön!

      puszillak♥

      Törlés
  3. Sajnálom, őszintén sajnálom, hogy ilyen későn, és a befejezett történethez egyáltalán nem is kommenteltem, de egyszerűen nem érem utol magam. Borzasztó vagyok, de itt vagyok! Szóval sűrítve mindent leírok ide! :-)

    Először is ugye a befejezett történet:
    Nagyon éde volt. Ezzel tudom a leghatásosabban körülírni. Úgy éreztem magam, mint egy amerikai kertvárosban. Mindenki boldog, csillog az egéz élet, és de jó, hogy itt vagyunk. Én is örültem, hogy ott vagyok. Egyáltalán nem preferálom az efféle dolgokat, de a te történeted az egyik kivétel, amit szívesen olvasok, és az sem érdekel, hogy romantikus, inkább élvezem. Egyszóval nagyon szerettem azt a történetet, és nagyon sajnáltam, hogy vége.

    A mostani sztori:
    Mivel egyszerre daráltam most be az egészet, nagyon friss és intenzív az élmény. :-D
    Az, hogy Abigail nem árulta el az esküvőn, hogy kicsoda, teljesen jogosnak érzem. Főjön csak a saját levében. És még flörtölt volna... Aztán csak hoppon maradt édes, egyetlen Liam, aki mégiscsak férfiből van. Há, tusé.
    Aztán ott volt a fotózás. Az eleje nagyon tetszett, kedves jelenet volt, ahogy a kis meleg barátjával beszélgetnek. Mindig is akartam egy homi legjobb barátot. Justin Bieber kis története teljesen hihetőnek tűnik, valahol el tudom képzelni, hogy hasonlít a személyísége, de még él bennem a remény, hogy egy hétköznapi srác mikrofonnal.
    Leo... Édes, egyetlen Leo... Én istenemre mondom, elmegyek veled enni! Ő Leonardo DiCaprio a Rómeó és Júliából, azt csinál velem, amit akar és úgy ahogy akarja! Itt nekem erős kontraszt volt, hogy Liamnek bezzeg rögtön igent mondott. Ő meg felültette. Tusé, 2.0.
    És persze a "koccanás". Hát... Nekem Louis a kedvencem, szóval nehezen, vagyis egyáltalán nem hiszem, hogy ennyire gonosz lenne, de a szerepért, a történetért mindent. :-)
    Engem legjobban az érdekel, hova tűntek a levelek, amiket Liam olyan nagy gonddal körmölt. Azt nagyon várom!

    És persze a folytatás is nagyon várom!
    Nem ígérem, hogy mindig, d amikor csak tudok, írni fogok!

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, örülök, hogy itt vagy és ilyen hosszú véleményt írtál!

      Külön öröm számomra, hogy az előző történet romantikussága sem akadályozott abban, hogy kedveld a sztorit. Tudom, hogy nem vagy oda kifejezetten a nyálas, csöpögős eseményekért, és csak megköszönni tudom, hogy ez enyém kivétel volt, tetszett és olvastad!
      Köszönöm szépen! :)

      Egyetértek, szerintem is jó, hogy nem mondta el, ki is ő valójában. De hát az élet közbeszólt, minden jött magától.
      Őszinte leszek, én is mindig szerettem volna egy meleg legjobb barátot. Azt gondolom ők kivételes egyének, és sokkal jobban megértik a nőket, mint a kedves barátnők. Sőt, láttam példát rá, hogy bennük jobban meg lehet bízni, mert nem fognak hátba támadni. Szóval én mellettük állok! :) Most tehát mindenki megtudta mi a véleményem a homoszexualitásról! :D
      Leonardo, látom számodra igazi álompasi, aranyos sorokat írtál vele kapcsolatban, jót mosolyogtam!
      Nem véletlen, hogy Liam-nek rögtön igent mondott...

      Én sem gondolom, szerintem nem ilyen, de a történetben, ebben a helyzetben így alakítottam őt. Ne legyen mindig kedves és jó fiú!

      Minden ki fog derülni, ígérem!

      Köszönöm, hogy írtál, édes vagy, hogy így kitartasz mellettem!

      puszi♥

      Törlés
  4. Megint lemaradtam!! :o Így az előzővel kezdek...

    Milyen kedves ez a Leonardo.. Sajnos a Titanik után nem lettem a rajongója. Nagy traumát okozott még ötödikben, hogy mindenki elsiratta csak én nem. Szóval azt hiszem csak két filmjét láttam ezután, és azokat sem miatta. Talán be kellene pótolnom, ha ilyen aranyos, nem?:D

    Ahogy Abigail, én is izgatott lettem, mikor Liam felhívta. Csak akkor lettem még izgatottabb, mikor közölte, hogy hónapokig írogatott neki minden héten, szorgalmasan, és ő nem kapta meg. Összeesküvés elméletek alakultak ki a kis fejemben... Durván. El akarták tiltani őket egymástól? Ez nagyon szomorú lenne. Első kézből tapasztaltam. Nem jó érzés.

    és most ez.

    MIÉRT? !! Bár tudom, hogy úgyis kiderül, ez most a legnagyobb kérdés, hogy Liam miért nem jelent meg a megbeszélt időpontban, vagy később. Vagy miért nem hívta fel? Ó, Liam!!
    Persze a lány se semmi, hatalmas lelki sérülést jelentett neki maga a költözés is, de ez! (Jó, mondjuk ez egyébként is egy nagy bunkóság..)

    Miért nem lepődtem meg, hogy Louis a beképzelt sztárocska?:DD Szegénykémnek annyira beképzelt feje van, remélem ez csak az arcszerkezete, és valójában nem az:DD

    Egyébként ebben a helyzetben rávilágítanék az igazára. TÖMEGKÖZLEKEDÉS!! Nagyszerű találmány ugyanis. Az ember társas lény, és a tömegközlekedési eszközökön gyakorta előfordul, hogy két idegen között kommunikáció is kialakulhat, persze csak abban az esetben, ha erre mindketten nyitottak. Én mellette vagyok, egyébként is szüksége van az immunrendszerünknek az ott összeszedett baktériumokra, és bacilusokra, meg ki tudja mire, mert ezektől elszigetelve legyengül a szervezet. Ja, és a séta két jármű között! Ha kocsikázol csak szöknek fel a kilók. Nem jó dolog:D Szóval bunkósága ellenére is Louisnak adok igazat. Ebben. Pedig tudni kell rólam, hogy mostanában nem kifejezetten kedvelem.

    De természetesen felelőtlen volt szerintem is! A lány pedig persze, hogy ideges. Nem elég, hogy a kocsiját összetörték, Liam is felültette.. miféle világban élünk?

    De legalább most bebizonyosodott, hogy ez a történet is ugyanolyan jó lesz, mint a másik volt!:D
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor el kezdtem azon gondolkozni, hogy milyen történettel rukkolhatnék elő, azonnal ez jutott eszembe. A fejemben már felépítettem az egész sztorinak a menetét, a fő csavarokkal, ami az egész keretét adja és persze az izgalmakat. Ehhez jön a körítés, majd összeáll egy-egy rész. Sajnos a jövőbeli történésekkel kapcsolatban nem árulhatok el semmit. Annyit megígérhetek, hogy lesznek meglepetések és nem várt fordulatok.

      Liam csúnyán felültette, ami jogosan esik rosszul Abigail-nek. Én is íg éreznék, ha még arra sem méltatna az illető, hogy értesítsen. Nem szép dolog az ilyen!

      Érdekes, hogy Louis-ra gondoltál. Mármint, hogy esetleg Zayn vagy Harry meg sem fordult a fejedben? Azért nekik is elég karakán a jellemük, vagyis így kinézetre biztosan. Én is bizakodom, hogy Louis nem ilyen, mert egyetértek veled, hogy valami ezt az érzést kelti bennem is.

      Aranyos a tömegközlekedésről alkotott véleményed. Van benne igazság! :)

      Örülök, hogy tetszett és jónak találod a történetet! Iszonyat jól esik!
      Nagyon nagyon köszönöm!

      puszillak♥

      Törlés